.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كنگره بين‌المللي غدير با پيام رئيس جمهور آغاز شد
رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد...
كنگره بين‌المللي غدير با پيام رئيس جمهور آغاز شد

كنگره بين‌المللي غدير امروز با پيام رسمي رئيس جمهور در مجتمع فرهنگي نيروي انتظامي ساري آغاز به كار كرد. 

به گزارش شمال نیوز ، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در اين پيام اقدام ابتكاري مازندراني‌ها را در برپايي كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي ترجمان باز توليد نقش تاريخي غدير در صيانت از وحدت و اتحاد امت اسلامي عنوان كرد.

رئيس جمهور در پيام آورده است اراده واحد و تصميم جمعي جوامع براي پيدايش مسير رشد و توسعه مستلزم تبيين فرهنگ وحدت‌گرايي و تقويت مباني فكري و اعتقادي براي ظهور اتحاد و همدلي است.

رئيس قوه مجريه اقدام سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي را فرصت مغتنمي براي همه كشورهاي اسلامي دانست تا با تعميق باورهاي وحدت‌بخش اسلامي انسجام و تعاملات دنياي اسلام را سامان بخشد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: نقشي كه در ذات غدير و مورد غفلت دشمنان اسلام و مسلمانان قرار گرفته است در دنياي تشنه حقيقت كنوني بايد سخت‌كوشانه اهتمام صلح‌جويان عدالت‌گرا را موجب شود.

رئيس جمهور در پايان اين پيام آورده است حادثه غدير در آغوش مهر‌ورزانه خود سعادت و نيكبختي را به تمام دنيا عرضاني كرده است.

كنگره بين‌المللي غدير و انسجام اسلامي امروز و فردا با حضور انديشمندان، محققان و دانشمندان كشورهاي اسلامي در ساري برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.